Selasa, April 05, 2011

Sg. Khancing @ Sekincahan ..

Hello2 !! ..hehe ..
kali nie mesti update blog pye .. sbb ?? sbb semalam aku p mandi air terjun .. yuhuu ... menyampah ? tak payah baca ! huhu ..
na cter bebanyak pn pun ta besh .. kowng tgk jela gambar kt bawah nie .. ( sebenarnya malas na taip ) huhu..





sesampai je perkara wajib di buat ??
seharusnya amik gambar !! haha ..






awek  kat atas tuh available lagi tahu !
nak kenal call aku cepat .. haha 







muka bajet chantek padahal tengah cover cuak ..
sebab si shah baru pas jatuh dari tempat aku duduk .. nasib ta tinggi sangat jatuhnya .. gurl2 hampir2 jatuh tuh ..
sorry ye shah !
tak lame kemudian gurl2 meluncur kebawah da macam naik gelosor dah .. haha ..
nasib baik ta terus gelonsor ke bawah .. kalau tak dengan aku sekali gelonsor ke bawah ..
( gurl2 kau na balas dendam ke sebab aku terjatuh kan bf ko ? ) hehe ..












sebelom balik seharusnya amik gambar balik ..huuu ..
balik dari sg khancing kiteownag g kolam air panas ..
syiokkkkk ..
tapi ta ambik gambar pun .. lupe .. hehe ..

walaupun sekejap je pergi .. tetap beshh ..

P/S ->  aku pergi dengan gurl2 with bf dier .. gambar gurl2 ade tapi too large laa .. mls na edit ..jgn mara ye .    


Tiada ulasan:

Catat Ulasan