Rabu, April 06, 2011

Ke Kuala Lumpur Pulak ! ~ ~

masuk hari ini .. da 2 hari kaki aku sakit .. sebab apa sakit ?? balik dari mandi air terjun laa kaki aku terus sakit .. maybe sebab aku drive lame sangat kot .. ( pelik betul budak nie drive lame pun kaki da sakit ) sebab mak aku kate aku manje sangat ! haha .. bangun je pagi tadi kaki kiri aku bertambah sakit .. na pergi KL nie .. aduyai .. terpaksa la pergi jugak .. sebab nak amik barang yg orang order tuh .. jalan da dengkang dengkot ( betol ke ejaan tuh ?? hehe ) sampai KL kene jalan kaki lagi ..plus panas teramat ..

Young : mak balik nanti ta nak jalan kaki .. naek teksi oke ?!
mak : ye3 ! manje sangat kaki tuh.. patut ye masak je kaki tuh kt kolam air panas tuh ..

Jeles ye mak ye ?? haha .. barang semua da dapat .. balik la apa lagi en ?

STOP !! eh sebab apa stop ?? malas nak taip lagi .. haha ..

P/S => sekarang kan dah ada khas tuk coach wanita ? tp kenapa sesetengah lelaki ta amik kesa ye ? da la sala tempat tp berani lg duduk tengah2 tempat duduk wanita ? ada yg siap amik gambar la tuh .. bangga ke ?

renung2 kan selamat beramal !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan