Khamis, Mac 31, 2011

Mimpi ~ ~


kali cter tntng mimpi .. apa aku mimpi ?? 
guess what ?? eceh skeaping plak .. haha ..
eh cpt2 type !! huhu ..
oke2 !! jgn mara3 oke !! .

FIRST SITUATION .
 
aku de kt 1 tmpt .. tmpt tuh ak ta sure jgk .. tp ramai sgt owng .. yg pelik ye sowng pn ak ta knl owng2 ygde kt situh .. yg ak pasti .. ak tgh beratur .. semua owng yg ade kt situ pn beratur gak .. beratur untk pe ?? ntah ak pn ta taw .. tp ak perasaan de owng tgh ak dr jauh .. cuma ta taw sape je..

SECOND SITUATION .

ak pusing kn bdn ak na taw ak kt mne .. pnat ak pusing tetibe ak ternmpak seseowng .. aku cube amati wajah dier .. dan ak pasti ak knl dier .. dier pndng ak dgn wajah sedih sgt .. seolah olah dier de byk tnggung masalh .. mungkin dier na kongsi dgn ak atau pe ye ? ak cuma balas dgn muke yg  masam je .. sbb ak mmang ak skt atie dgn dier ..

THIRD SITUATION .

tmpt aku yg berartur tuh line ye mkin ke depan .. mushkil gak line nie na  ke mne kn .. tp kaki ak trus bjln ke depn gak . smpai 1 tmpt .. de tngge .. kt tngge tuh de byk nama ..ternampak nme dier .. yg ak nie tetibe jd baek hati .. trus ak padam nama dier .. berusasha ak padam nama dier walau pn ak ta taw apa ak bt sebenarnya .. da dapat padam nama dier .. aaku turun dr tangga tuh ..

FOURTH SITUATION .

sampai kt bawah .. ak nmpak dier pndang ak .. aku balas pandangan dier dgn senyuman .. supaya dier merngerti seyuman ak tuh bermaksud yg ak da tolong dier .. tp yg pelik ye .. muke ye msh sedih dan ta ckp terima kasih atau mungkin dgn apa2 isyrat tuk ak ..

LAST SITUATION .
ak tersedar dr mimpi ..
dn pelik ye knape ak sudenly mimpi dier ?? dier dlm kesusahan mungkin ?? dan na mintak pertolongan ak ..tp knape dlm mimpi tuh dier ta ckp pape stelah ak tlong dier ?? ego tinggi ke ?? smpai mcm tuh .. ehmm tah la ..
tengok jela hari yg akan dtg .. sama ada mimpi tuh bg aku petanda atau ianya sekadar mimpi shje ..

P/S : malam seblum aku mimpi ni .. mak ak mimpi de ular hijau dtg uma ak .. apa mimpi nie de kne mngena ke ??

2 ulasan:

  1. i think... bttr u lupe psl die..if pe yg i ckp ni i knl sape y u mmpi kn tu ...mmpi...mainan tdo....just be hppy wthout him...u bole..i trust u...

    BalasPadam