Jumaat, April 15, 2011

deco decorate ~ ~

sebelum saya membebel panjang lebar ..
saya tanya langsung jela ye..
jawab jujur oke ! 
belog saya CANTIK kan ?


oh stop !

saya tahu awak na cakap ape ? 
na muntah kan ? 
sila kan ..

ta cantik ? 
saya ta kesah pun !

janji awak2 semua singgah belog saya ..
itu bermaksud belog saya cantik ..
cuma kowang ta na mengaku ..
sebab belog saya lagi cantik dari kowang kan ?

Perasan cantik ?
mungkin iye !
tapi sape yang perasan cantik ?
owner belog atau belog ye ?
 dua dua ??
memang pun !
haha ..

eh stop thinking yang saya ini gedik !
bukan gedik oke !
cuma terharu belog saya cantik ..
Hasil pencarian saya tahu ..

ha kan saya da membebel panjang ..
actually saya na bagi tahu belog saya da di naik kan taraf ..
setanding dengan belog orang lain ..
itu sahaja !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan