Ahad, April 17, 2011

Blogger Walking

Assalamualaikum nnn hello guy !
oke2 entry kali ini saya ta na cerita bebanyak .. sebab ade sesetangah belog yang saya baca .. downg nie semua ade yg ta suke atau malas na bace entry yg panjang bejeler2 ..cukup sekadar entry ye pendek tapi padat .. plus word entry ye kiut miut .. memang downg akan tinggal blog tuh .. nnn ade juga yang suka blog ade lagu .. kalau ta de lagu downg kate ta besh ? tapi kalau lagu ye kurang menyenang kan downg akan cepat2 off sound .. so macam mane tuh ? ta kurang juga kalau entry ye tulis bahasa mix .. macam english mix malay .. seronok je kalau bace entry macam tuh .. tapi sejujur ye saya ta pandai na menaip bahasa mix2 nie .. taip je bahasa apa yg paham .. betol kan ? oke lah ..saya ta na cakap lebih2 bab blogger2 nie .. sebab itu semua citarasa dan pendapat individu sesorang ..
saya give thumb up laa kat blogger ye punya blog cantik2 tuh..plus dengan picture yg cun2 lg ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan