Jumaat, Mac 18, 2011

Admire ~ ~

nak beraddicted lagi laa dgn blog nie .. tapi nak citer pe ea ?? moh kome kite pikior nak citer pe ..hahaha .. sengal kn ?? bak kata orang sengal siput ...
haa !! da dpt idea ..


IDEA !!!! ( mieyd orang bole bce la !!! ) 

( bajet ramai sgt ah tuh orang bace blog dier !! sekankang kera je der ) hahaha .
Suke hati aku la !! ..back to my topic .. aku na cter pasal admire aku la .. sape ??? KAMAL ADLI laa ..
just layann jela ~ ~ ~ ~



 hensem kn ??
minat gler ah dgn dier ..
minat je bkn suka !
( ta sama ke ? )
hahaha ..
dia ta sombong oke ?!
dia peramah ..
kt fakebook ( facebook laa ) dia rajin rply cmnt ..comnt aku pn penah dia balas ..
cuma friend request je ta approve lg .. maybe terlalu ramai yg request ..
ta smpat na approve seme kan ..


yg nie aku edit sndri .. chantek kn ??
sengal perasan mieyd nie !

da penat bertaip ..
next time kte beraddicted lg yea ..
|
|
|
|


 
P/S : KHAS UNTUK KORANG SEMUA !!!!!
IKHLAS NIE BEB !!
HAHAHAHAHA ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan