Jumaat, Mac 18, 2011

Belog ~ ~

percayalah aku da addicted dgn blog nie ..
tiap kali bkak lappy ..
blog dlu ak bkak ..
fakebook ?? (facebook laa ) ..
bnde tuh da jd no 2 tuk rutin harian aku ..
tula mieyd .. dulu ta nak bt blog nie ..

malu la konon sbb owng bace blog aku kn ..
now ??
pe da jd ??
da addicted u !! 

tgk je blog owng len chantik ~ ~ 
mula la ko pn nak bt cm tuh gak ..
( bajet chantek la konon )
yg jd mangsa member ak sowng tuh laa..
seme aku tye dier ..
selagi ta dpt .. ak akn tye dier ..
( tu laa sape suh aku bt blog ... kn aku tye dgn ko je )
haha ..)

tiap hari2 na post kt blog ..
walaupun sbnr ye ta taw na taip pe ..
( suda ye nti blog ko jd smpah !! )

haha sengal kn ??

kali nie no picture2 .. malas na search2 ..
kte bt essay ye kali nie .. ( mieyd ta rmai mmne pn follower ko tuh )
jangan perasan !!

kan da sengal lagi ~ ~
sebelom aku bertambah kesengalan nie ..
bek ak stop writing essay nie ..
esok kte addicted lagi oke !!
~~~~~

6 ulasan: